Pijte dovolj vode.

Ob tem, ko se z izvajanjem Reikija viša nivo energije v telesu je pomembno, da pijete dovolj vode, saj bi vas v nasprotnem primeru lahko začela boleti glava (bolečina mine takoj, ko pijemo malo več). Marsikdo (tudi jaz), se je z Reikijem naučil postopno  piti več tekočine.

Poslušajte sebe (glede hrane, kajenja itd.).

Obstajajo neka nenapisana pravila, kaj kot ljudje na »duhovni poti« ne bi smeli početi. Par izmed njih so gotovo kajenje, pitje alkohola, uživanje mesa itd. Čeprav je res, da ima vse našteto nizko vibracijo in gotovo ne pomaga pri čiščenju in uravnovešanju, pa prisiljene odločitve o prenehanju česarkoli ne rodijo prav nič koristnega- zgolj odpor in slabo voljo. Delo proti sebi ima iz mojih izkušenj še precej nižjo vibracijo kot vse zgoraj našteto.  Zato sama zagovarjam, da poslušate svoje telo in se odločite za take korake ko in če zrasta notranja želja in potreba po opustitvi (kar se tekom časa in rednega izvajanja Reikija pogosto zgodi), ne pa zato, ker ste nekje prebrali, da je to potrebno.

Ne prehitevajte.

Osebni in duhovni razvoj, uravnovešanje in čiščenje, dviganje zavesti, osvobajanje ujetosti uma, zdravje telesa..vse to so procesi, katerih ne moremo izsiliti ali doseči iz danes na jutri. Ni bistvo  v nabiranju potrdilc in teoretičnih znanj, temveč v hoji po poti s potrpežljivostjo do sebe, sprejemanjem procesa, ki ga imamo in vztrajnostjo na poti napredka.

Za nadaljevanje se odločite ko tako čutite sami, a bodite iskreni do sebe.

Pogosto dobim vprašanje, kako hitro nadaljevati po stopnjah Reikija. Knjige tukaj zelo različno govorijo in tudi sama nimam enotnega odgovora, ki bi lahko veljal za vse ljudi, saj smo različni. Seveda je odvisno od tega, koliko predznanj in izkušenj dela na sebi že imamo, koliko pogosto  Reiki izvajamo, ali si nadgradnje sploh želimo, koliko blokad smo uspeli »pridelati« tekom življenja itd. Zato sama vedno svetujem, da poslušate notranji glas, saj ste vi sami tisti, ki živite svoje življenje, a obenem iskreno pogledate ali ste spravili v prakso vse, kar ste se naučili na prejšnjem tečaju. Pri Reikiju vsaka stopnja pomeni samo nadgradnjo in ne konec (tudi 3. in 4.stopnja), prinaša dodatne tehnike za delo, sčisti na globji ravni. Seveda vam bo največ dala, če bo padla na dobro podlago prejšnje.

Poskušajte delati čimbolj redno (raje manj časa in redno kot obratno).

Da bi dosegli globje spremembe je pomembno, da visoka vibracija Reikija v naše telo/um/zavest prihaja redno (saj veste-če enkrat tedensko zdravo jem, vmes pa zelo nekvalietno, potem ne more biti trajne spremembe. Tukaj je enako). Ker pa se da Reiki lepo prizemljiti v vsakdanje življenje, vam ne bo vzel veliko dodatnega časa, zato tukaj res ni izgovora, da ni časa. Gre samo za to ali si zares izberemo, da želimo nekaj narediti/spremeniti ali ne.

Vsake toliko poglejte nazaj in se vprašajte,  če se je kaj spremenilo.

Ker imamo pogosto v življenju fokus na vsakdanje stvari (nažalost pogosto tudi na negativne bolj kot pozitivne) je pomembno, da ob izvajanju tehnik za samorazvoj vsake toliko prevetrimo svoje življenje in pogledamo sebe npr. pol leta nazaj ter primerjamo s sedaj. Tako bomo lažje opazili spremembe, ki so potrebne za nadaljno motivacijo.

Ne lovite samo občutkov in fenomenov, raje poglejte kje je napredek.

Čeprav vem, da je pomembno, da vsak prej ali slej energijo tudi začuti (ker tako lažje verjame vanjo), pa ni bistvo Reikija v čutenju, to je samo posledica (nekaj, kar pride zraven). Bistvo je v tem ali se je spremenilo to, na čemer delamo (npr. imam neke konretne spremembe v počutju, zdravju, življenju nasploh). Bolj kot boste imeli fokus na tak napredek, manj boste obremenjeni glede čutenja in več ga bo.

V kolikor Reiki redno izvajate, pa se kakšna stvar na fizični ravni ne izboljša ali popravi, pomeni, da bo potrebno pobrskati vase na globji ravni (čustva, vzorci).  Zelo pogosto so vzroki za težave na fizični ravni v bistvu v potlačenih čustvih, nekonstruktivnih vzorcih itd. in čeprav Reiki dosega tudi te nivoje, sam po sebi ni čudež in boste morali morda narediti kakšen korak več, da boste lahko predelali vse te vzroke.

SVETUJEM VAM: Anita Gomezel, univ.diplomirana socialna pedagoginja, terapevtka transpersonalno kognitivne terapije (TCT®), Usui, Imara in Kundalini Reiki Mojstrica in učiteljica.

  • Pijte dovolj vode,

  • poslušajte sebe (glede hrane, kajenja itd.),

  • ne prehitevajte (je proces),

  • za nadaljevanje se odločite ko tako čutite sami, a bodite iskreni do sebe,

  • poskušajte delati čimbolj redno ( raje manj časa in redno kot obratno),

  • vsake toliko poglejte nazaj in se vprašajte če se je kaj spremenilo.

Preberite več:

VČASIH REIKI NI DOVOLJ